امروز میخواهم اپلکیشنی را به نام Pivot شما معرفی کنم که می توانید روزانه از آن حدود 2-3 دلار کسب درآمد کنید . روش های مختلفی برای کسب درآمد از این اپلکیشن وجود دارد که در  ادامه به معرفی آن می پردازیم . شاید اسم این برنامه را در کانال های تلگرامی شنیده باشید ولی هم اکنون میخواهیم با توضیح مفصل درباره این اپلکیشن ، این اپ را معرفی کنیم


با توجه به قیمت سرسام آور و هنگفت دلار و بیتکوین و اینکه وقت کمی برای این برنامه می گذارید ، یکی از بهترین گزینه ها برای درآمد است .


رسید برداشتی بعد از 3 روز کار کردن در pivot
جهت آموزش به ادامه مطالب بروید.
REZABITCO@


معرفی اپلکیشن Pivot

اپ Pivot یکی از سرمایه گزاری های شرکت Binance هست . این شرکت جز یکی از بزرگترین صرافی های ارز دیجیتال است . روال کار برنامه Pivot ، مانند یک شبکه اجتماعی است که شما با مشاهده ی مطالب دیگران امتیاز کسب می کنید . این اپ تاکنون بیش از 100,000 دانلود داشته است .

این برنامه با توجه به امتیاز های کسب شده ی هر روزتان به شما مقداری پول می دهد . واحد امتیاز های این برنامه Power نام دارد .

حداقل برداشتی این اپلکیشن هم 0.0006 بیت کوین است ؛ همچنین مقدار 0.0002 بیت کوین ، کارمزد برداشت آن است . این اپ برای سیستم عامل اندروید و IOS منتشر شده است . حجم این برنامه 10 مگابایت می باشد .


آموزش ثبت نام و دانلود اپلکیشن

توجه کنید قبل از دانلود و نصب شما باید یک حساب Google ( در قسمت تنظیمات -> حساب ها ) داشته باشید . همچنین برای دخیره درآمد و امتیاز ها باید در برنامه وارد حساب کاربری Google خود شوید .(عکس و توضیحات در پایین صفحه)

برای دانلود و ثبت نام در اپ Pivot بر روی بنر زیر کلیک کنید :


طبق عکس های زیر برنامه را نصب کنید .

                              

 ورود به سایت                                                ورود به google play                                       ورود به برنامه pivot

پس از نصب برنامه ، با صفحه زیر روبرو می شوید :


                                   
صفحه اول برنامه             
قسمت کاربری (بر روی Log in کلیک کنید)       
وارد حساب Google خود شوید


بعد از اینکه با حساب Google خود ، وارد حساب کاربری شدید .

         

مشخصات کاربری شما     قسمت های مختلف اپلکیشن          
قسمت موجودی و    برداشت برداشت پول

                           
قسمت معرفی                 دوست قسمت مطالب                     
کلیک برای کسب درآمد


امتیاز ( Power ) و کاربرد آن

شما با انجام یک سری کار امتیاز کسب می کنید . این امتیازات به صورت روزانه هستند و بعد از پایان هر روز دوباره صفر میشوند .

پس از پایان هر روز ، با توجه به کسب امتیازات آن روز به شما پاداش ( پول ) تعلق میگیرد .

هرچه امتیازتان بیشتر باشد درآمدتان نیز بیشتر است .

برای کسب روزانه 2-3 دلار باید حداقل روزانه 30 تا 40 هزار امتیاز کسب کنید

1- مشاهده مطالب :

شما میتوانید با مشاهده هر مطلب 100 Power به دست بیاورید . حداکثر در هر روز میتوانید از این قسمت تا 2000 Power کسب کنید . فراموش نکنید که بعد از مشاهده هر مطلب ، در پایین آن صفحه بر روی GET READ POWER کلیک کنید تا امتیاز آن به حسابتان واریز شود .

2- دعوت دوستان :

شما میتوانید در صفحه معرفی دوستان ، لینک خودتان را دریافت کنید و آن را پخش کنید . به ازای هر نفر که با لینک شما عضو این برنامه شود به شما 10000 Power تعلق می گیرد . علاوه بر آن معادل 10% از درآمد دوستتان به حساب شما واریز می شود .